Rejestracja
Logowanie
Poczta
Forum
Firmy
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pt. "Nowe umiejętności - nowe możliwości".




Kalendarium imprez
Wiadomości




2018-05-15 odsłon: 527        
Ze Stargardu w szeroki świat
Dzięki nowoczesnym środkom transportu można odnieść wrażenie, że odległości na kuli ziemskiej zmniejszają się, bo coraz szybciej potrafimy je pokonać. Nie tylko my, ale również towary wysyłane w świat.
Stargard Szczeciński od Londynu dzieli 1048 km w linii prostej, a drogami i autostradami 1290 km, od Paryża odpowiednio 1016 km i 1248 km, od Rzymu zaś 1288 km i 2019 km. Aby pokonać taki dystans, samochód jadący ze średnią prędkością potrzebuje kilkunastu godzin. Europę codziennie przemierzają setki polskich ciężarówek. Można powiedzieć, że transport międzynarodowy to nasza specjalność i nie mamy sobie równych na świecie, jeśli chodzi o liczebność floty samochodowej oraz tonaż przewożonych ładunków (źródło: https://trans.info/pl/statyst yki-nie-klamia-polska-liderem-przewozow-miedzynarodowych-59379a84ba04fa585b8b4618-19749).



Z polską rejestracją po Europie


W Polsce zarejestrowano prawie 200 tys. samochodów ciężarowych. Przewożą one co roku ponad 150 mld różnych towarów, jak wynika z ubiegłorocznych danych Głównego Urzędu Statystycznego oraz Europejskiego Urzędu Statystycznego (Eurostat). Druga w tym rankingu jest Hiszpania, a na trzecim miejscu znajdują się Niemcy. Ilość towarów przewożonych przez firmy transportowe zarejestrowane na terenie Polski rośnie z roku na rok. Dobrym przykładem takiej firmy, świadczącej krajowe oraz międzynarodowe usługi przewozowe, jest Mat Logistic z siedzibą w Gdyni (źródło: https://trans.info/pl/statyst yki-nie-klamia-polska-liderem-przewozow-miedzynarodowych-59379a84ba04fa585b8b4618-19749).



Nowocześnie i bezpiecznie


Walka o prymat w transporcie międzynarodowym toczy się na drogach Europy każdego dnia i firmy z Polski muszą podjąć wiele starań, aby utrzymać pozycję lidera. Wymaga to nie tylko inwestowania w nowoczesną flotę, ale również dbania, aby ładunki docierały na miejsce przeznaczenia o czasie i bezpiecznie. Pomocne okazują się nowoczesne systemy informatyczne pozwalające na bieżąco monitorować i zarządzać pojazdami bezpośrednio z bazy. Dyspozytor, pozostając w bazie, może na monitorach komputerów śledzić drogę każdego pojazdu i w razie potrzeby modyfikować ją – ze względu na korki, niekorzystne warunki pogodowe, roboty drogowe. W samochodach ciężarowych montowane są także specjalne czujniki monitorujące zużycie opon i dające sygnał, gdy konieczna jest ich wymiana. To pozwala uniknąć awarii na trasie i związanych z tym opóźnień (źródło: http://motoryzacja.interia.pl/news-polskie-firmy-transportowe-to-potega,nId,2459048).



Polskie floty transportowe są nie tylko szybkie, ale również nowoczesne. To daje nam przewagę nad konkurencją i pozwala pozostać od lat liderem transportu międzynarodowego na starym kontynencie.

źródło: Artykuł sponsorowany







Komentarze do artykułu



Pisz jako zalogowany internauta!


 

Projekt domu jednorodzinnego


© Copyright 2010 by SPI
Wykonanie: Planfirm.pl


napisz do nas!
praca w SPI
Dodaj swoją firmę do katalogu Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza Współpracujemy z:
Kruszywa Stargard
Polityka prywatności roboty ziemne
wyburzenia